Schoolgids

Een basisschool kies je weloverwogen .... Scholen verschillen steeds meer: in sfeer, werkwijze, activiteiten en in kwaliteit. Dat maakt het kiezen van een school steeds moeilijker. Daarom heeft de overheid de basisscholen gevraagd een schoolgids te maken, die kan helpen bij het maken van een bewuste keuze.

Deze gids is echter niet alleen bedoeld voor ouders van toekomstige leerlingen, maar zeker ook voor ouders die nu al kinderen op onze school hebben.Hij bevat dan ook een schat aan informatie, die u (aangevuld met het jaarlijkse activiteitenoverzicht) een compleet beeld geeft van de school.

Deze schoolgids is gemaakt met instemming van de MR en wordt uitgereikt aan ouders/verzorgers. Wij hopen dat u deze gids met veel plezier zult lezen en uiteraard bent u voor een toelichting ook altijd van harte welkom op school.